MEDIA.OUTDOOR.EVENT.PRODUCTION

Blue is the new Black

Opublikowane 23 maja 2018 przez Monika

Zacznijmy od prostej gry w skojarzenia. Zamknij oczy i pomyśl: Nowy Jork. Co widzisz? Manhattan, 9/11, Franka Sinatrę, siedzibę ONZ, Central Park, Seks w wielkim mieście (66 Perry Street), Empire State Building, żółte taksówki…? A teraz wyobraź sobie, że jeden z tych symboli znika i zamiast ikonicznego żółtego samochodu, czeka na Ciebie… jasnoniebieska taryfa. Tiffany […]
Zobacz więcej »

1,2 miliona książek w bibliotece! Czy to możliwe?

Opublikowane 7 listopada 2017 przez Monika

Lubicie czytać? Jeśli tak zerknijcie na niesamowitą bibliotekę! Niedawno otwarta biblioteka Tianjin Binhai w Chinach może w sumie pomieścić 1,2miliona książek! Wow! Całość zaprojektowała holenderska pracownia @MVRDV.????    
Zobacz więcej »

Siatki wielkoformatowe WARSZAWA

Opublikowane 13 czerwca 2017 przez Monika

Dzisiejsza rzeczywistość, natłok informacji???i atakujących nas z wielu stron promocji, sprawia, że skuteczna reklama to prawdziwe wyzwanie.? Dlatego też aby zwiększyć dotarcie do świadomości potencjalnych klientów, pojawimy w miejscach, które najczęściej odwiedzają i które najlepiej im się kojarzą. Posiadamy sieć nośników reklamowych w całej Polsce gwarantująca obecność w najbardziej eksponowanych lokalizacjach, na SIATKACH WIELKOFORMATOWYCH i na efektownych podświetlanych NOŚNIKACH.
Zobacz więcej »

Make Love Not Walls

Opublikowane 14 marca 2017 przez Monika

Make Love Not War

Marka odzieżowa DIESEL w lutym 2017 rozpoczęła kampanię, której główne hasło to „Make Love Not Walls”. Spot naprawdę robi wrażenie! Wyreżyserował go słynny David LaChapelle oraz wystąpił w niej srebrny medalista olimpijski Danell Leyva i transpłciowa modelka Octavia Hamlett. Nicola Formichetti, dyrektor artystyczny marki Diesel wyjaśnia, że tą reklamą Diesel chce przypomnieć, że jest tak wiele symbolicznych murów, ścian i barier w codziennym życiu, które powstrzymują ludzi od bycia sobą, od bycia prawdziwym, od okazywania miłości. Dlatego marka chce szerzyć pozytywne przesłanie i pokazać, że lepsze i ekscytujące jutro jest możliwe. Trzeba przyznać, że jest niezłą prowokacją w czasach, gdy prezydent Donald Trumph chce budować mur na granicy z Meksykiem.
Zobacz więcej »

Newsletter